יום ראשון, 1 במרץ 2015

DIY - כובעים בהשראת עליסה

אז אחרי הפוסט הקודם, התמלאתם בהשראה, הפכתם את הארון שלכם, ארגנתם לעצמכם תחפושת מופלאה אבל אתם עדיין מרגישים שחסר לכם משהו.
לחילופין - עוד יומיים פורים, אין לכם שום תחפושת, אתם לא מצליחים להרכיב תלבושת, אין לכם כסף ואין לכם סבלנות לנסות להידחק לחנות תחפושות בעבור השאריות שעוד תוכלו למצוא שם...
ובכן, מזל שאני כאן לעזור לכם.
כובעים בהשראת דמויות מאליס. מלמעלה למטה: הכובען המטורף, טווידלדי וטווידלדם, והצ'שיר קאט
את הכובעים האלו הכנתי לכבוד יום ההולדת שלי לפני שנתיים, כשהחלטתי על מסיבה בתמת אליס. אחת מהסיבות שאני כל כך אוהבת מסיבות נושא, היא שהן נותנות לי הזדמנות מצויינת להתחפש. למרבה הצער - זה לא אומר שמישהו מלבדי (ודנה אחותי, שתמיד אפשר לסמוך עליה) ינצל את ההזדמנות הזו. יתכן שהאורחים שלי מנסים לבאס אותי בכוונה, אבל גם יתכן שאין להם רעיון, זמן או כוח לסדר תחפושת (סדר העדיפויות שלהם, כמובן, מעוות לחלוטין, אבל הם חברים שלי ואני אוהבת אותם). וכאן נכנסים הכובעים האלו - מסתבר שאם האורחים לא צריכים לדאוג לתחפושת של עצמם, הם ישמחו מאוד להתקשט ולהשתעשע עם אביזרים שמספקים להם. ואני, מצידי, לא מרגישה כל כך מוזר בשמלת נסיכה כשכולם מסביב לובשים ג'ינס.
האמפטי-דאמפטי על החומה, והזחל על הפטריה - אפילו יש לו נרגילה קטנה!

כובעי הצילינדר הקטנים האלו (אני מניחה שאפשר להשתמש באותה דוגמה גם לכובעים בגודל מלא, עם התאמה של הגודל) עשויים מבריסטול צבעוני פשוט (אני אפילו הכנתי כמה מקופסאות של דגני בוקר), סיכות (אפשר גם סיכות רגילות, כמו של כיפות) או קשת לשיער - קצת דבק חם, והרבה דימיון. אחרי שמכינים את הצורה הבסיסית-  (את הדוגמה אפשר למצוא פה:      https://www.pinterest.com/pin/568579521676012680/ )
אפשר בעצם להתפרע.
החלק הכי מסובך הוא לא לקבל כוויות מהדבק החם
מוסיפים רצועה בתחתית, ואליה מדביקים סיכה או קשת לשיער
ואם ההסבר שלי לא ברור, אולי הסרטון הזה יעזור לכם:


אפשר להשאיר את העיצוב פשוט וסולידי, להוסיף רק סרט צבעוני, ואפשר להמשיך ולהוסיף כל מה שרוצים, בהתאם לתחפושת, או סתם בהתאם לחשק - אבני חן (או פלסטיק), נוצות, מטבעות, חרוזים, פרחים, צדפים - כיד הדימיון או לפי מה שאתם מצליחים למצוא בבית.
שלושה כובעים בהשראת דמותה של אליס - בהשראת התלבושת, בהשראת המסע שלה, ובהשראת הנפילה במחילת הארנב
אפשר להשתמש מראש בבריסטול עם דוגמה, או אפילו לצפות אותו בנייר עטיפה מגניב. אין לכם ניירות עטיפה, אין סרטים, נוצות, ושאר פצ'יפקעס כיפיים, אבל לא בא לכם להשאיר את הכובע חלק ומשעמם? אם יש לכם מדפסת (המצאה נהדרת!) אתם מסודרים. כל מה שאתם צריכים זה רעיון ואת גוגל (וזוג מספריים, אבל בהם השתמשתם כבר קודם).
בהשראת הארנב הלבן, הפרחים המדברים, , והצבעוניות של ארץ הפלאות
אפילו רעיון אין לכם? תוכלו למצוא כמה כאן, ועוד המון-המונים ברחבי האינטרנט. הנה חיפוש פינטרסט שבוודאי יוכל לעזור לכם:
https://www.pinterest.com/search/pins/?q=diy%20mini%20top%20hat
גם בכובע הזה השתמשתי בתמונות מודפסות - הארנב הלבן מציוריו של ג'ון טניאל, וכמובן - שעון.
האפשרויות בלתי מוגבלות, ההכנה מהירה, ואני רק חייבת להזהיר אתכם - זה ממכר!

ציורים: דיסני וג'ון טניאל
צילומים, עזרה מוראלית, ועוגה טעימה: קרן בר המקסימה

תגובה 1: