יום חמישי, 22 בפברואר 2018

תחפושות מרושעות... מוואהאהא!

היום בלוגולדת, היום בלוגולדת, היום בלוגו-לה-ה-ד-הת למייק-בליב!
מזל טוב לי (וגם לכם), היום הבלוג הזה חוגג שלוש שנים!
שלוש שנים של צבע, עשרות תחפושות, מאות תמונות, מסיבות נושא, קצת DIY ואפילו 8 שניות שלי שרה.
שלוש שנים של מאמצים ותסכול, של הפסקות ארוכות, אבל גם של גאווה ותחושת הישג.
שלוש שנים שבהן מתחתי בכל פעם עוד קצת את איזור הנוחות שלי (לפוסט הראשון בכלל לא רציתי להצטלם), ואני מקווה שעל הדרך גם הצלחתי לעזור לכמה אנשים להוסיף קצת קסם לחיים.
אז בנימה אופטימית זו...

הפעם יש לי עבורכם פוסט מגוון במיוחד. דמויות מספרים, סרטים, קומיקס, יפות ומכוערות, נשים ואפילו גברים(!). מה מאחד בין כולם? כולם רשעים-מרושעים, ותחפושות כיפיות שיתכן שמחכות לכם כבר בארון.

נתחיל עם כמה מהרשעים האהובים עליי - המרשעים של בטמן.
מאז שהייתי ילדה, הסרט "בטמן חוזר" היה אחד מהסרטים האהובים עליי (אתם כבר יודעים שאני קצת אובססיבית לקאטוומן), והסדרה המצויירת של בטמן הייתה פשוט תגלית עבורי - אני חושבת שזו הייתה הפעם הראשונה שנחשפתי לתכנים אפלים יותר, לסיפורים שבהם לפעמים הרשע מנצח והגיבור לא זוכה לסוף טוב... והרשע היה לא פחות מעניין, ואפילו ניתן להזדהות, מהגיבור.
נתחיל עם פויזן אייבי:
למרות שאני מעדיפה בהרבה את הדמות שלה בסדרה, המראה שלה שם קצת פשוט מדי, אז בחרתי במראה הקל יותר לזיהוי של הסרט. התחפושת הזאת דורשת קצת יותר עבודה מרק להתאים בגדים בצבע הנכון, אבל לא שום דבר מסובך. כאן אני לובשת בגד גוף ירוק עם דוגמה של עלים ופרחים, יחד עם חצאית חומה קצרה שתפרתי אליה עלים (אם לא אכפת לכן להקריב את הבגד, אפשר להדביק את העלים ישירות ואז מדובר בעבודה של דקות ספורות). בחלק התחתון לבשתי גרביונים ירוקים ומגפונים חומים (גם אליהם תפרתי עלה לכל מגף). הוספתי שרשרת עלים מסביב לטורסו (כמו סרט של מלכת יופי...), כדיי להוסיף "תלת מימדיות".
הדבקתי עלים עם דבק ריסים מעל הגבות שלי (להוריד בזהירות, אם אתן רוצות שישארו לכן גבות), והכנתי קשת עם שני ספוגי איפור משולשים מודבקים אליה (כך שאוכל ללפף את השיער מסביבם ליצירת ה"קרניים", שלופפו גם הן בצמחייה), והדבקתי עוד עלים גם אליה. התאפרתי בגוונים כתמתמים וצהובים של עלי שלכת, וסיימתי עם ריסים מודבקים ענקיים שהקשו עליי לפקוח את העיניים אבל גרמו לי להרגיש כמו ג'סיקה ראביט...

ונעבור לה-רשע ה-מיתולוגי של בטמן - הג'וקר
בשביל הג'וקר בחרתי במראה שלו בסדרה המצויירת - סגול וירוק (הוא לובש חליפה, אני שמלה וקרדיגן), עניבת פפיון סגולה, פרח ירוק על הדש, וחיוך קרייייפי. את השיער צבעתי בירוק עם צבע מים של WOW, את הגבות עם צללית ירוקה, ואת האודם "מרחתי" קצת לצדדים למראה החיוך המוגזם. בתור טאץ' קטן נוסף, הכנתי עגיל מקלף קטן (לא היה לי ג'וקר, אז השתמשתי באס), כמו אלו שמשמשים אותו כנשק.

אבל מה שווה הג'וקר בלי ההארלי שלו?
כאן בחרתי במראה שהוא שילוב של הארלי הקלאסית יחד עם הארלי של "יחידת המתאבדים" - הסגנון של הארלי המצולמת עם הצבעוניות של הארלי המצויירת. חולצה בסגנון ספורטיבי בשחור ואדום, שורטס, וגרביונים (שחייבים להודות שהזמנתי במיוחד) בשחור ואדום. חגורה עבה (עדיף עם ניטים), קולר, וקוקיות גבוהות (כדאי שהגומיות יתאימו גם הן בצבעים), עין אחת מאופרת באדום ושנייה בכחול - אתן מוכנות לקרוע את העיר (מילולית). נשקים גדולים עד גיחוך - בונוס.

נעזוב את גות'הם לטובת מעלה המלך של משחקי הכס... ואחת המרשעות המרתקות בטלוויזיה - סרסיי.
לסרסיי יש תלבושות אייקוניות בכל מיני צבעים, אבל אני בחרתי בצבעי בית לאניסטר - אדום (בורדו) וזהב. השמלה שלי כבר הייתה בגזרת מעטפת אופיינית לסרסיי, אז רק הוספתי לה אביזרים ועיטורים בזהב - חגורה עבה, ענק (כשמו כן הוא) וסיכות זהובות קטנות. אם במקרה יש לכם תכשיטים של אריה זהוב - מה טוב (את התליון שלי השגתי רק מאוחר יותר).
את התסרוקת עשיתי בעזרת סרט ההדרכה הזה (שם דווקא סנסה קיבלה את התסרוקת הזאת, אבל היא הריי העתיקה אותה מסרסיי...)

מבחינת איפור - הוא צריך להיות טבעי כמה שיותר. בלי אייליינר, ריסים מודבקים או אודם משורטט - רק ה"זוהר הטבעי" של עור חלק, לחיים ורדרדות, שפתיים אדמדמות, גביע יין ופרצוף חמוץ באופן קבוע.
אני מתעבת אותך כל כך שהדרך היחידה להפטר מהבחילה היא להטביע אותה ביין

ומפסיכוטית רצחנית אחת לאחרת... אבל לזאת יש קסם!
המראה של בלטריקס לסטריינג' מהארי פוטר הוא קל למדי לשחזור -חצאית שחורה ארוכה, חולצה ארוכה שקפקפה (אני השתמשתי ברשת), מחוך או חגורה עבה, תלתלים פרועים (אני עשיתי מין קוקו-בלוף שהולך קדימה במקום אחורה), תכשיט גולגולת ראוי לאוכלת מוות, שרביט (שלה עקום, שלי... מכחול - אבל אם תרצו להכין שרביטים אמיתיים, תוכלו למצוא כאלו בפוסט הזה) ומבט מופרע בעינים.
האיפור כאן הוא לא מהסוג המחמיא - בלטריקס חיוורת מאוד, והפנים שלה שקועות - מדגישים עם צללית חומה כהה או אפילו אפורה את השקעים ליד הלחיים, מתחת לעניים - כמה שתראו יותר חולניות - יותר טוב.

הדמות הבאה שלנו היא בובה אמיתית...
התלבושת של צ'אקי מ"משחק ילדים" היא פשוטה מאוד - אוברול ג'ינס (אני השתמשתי בשמלה), חולצת פסים צבעונית ונעלי סניקרס אדומות. כל מה שצריך להוסיף זה פאה כתומה כעורה, איפור של חתכים ותפרים, ונשק (מזויף! לא לרוץ במסיבות פורים עם סכינים!)

אחרי צ'אקי, פרדי שלנו הוא פשוט חלום...
התלבושת של פרדי קרוגר אפילו יותר קלה משל צ'אקי - מכנסיים שחורים, חולצה בפסים שחורים ואדומים, וכובע פדורה שאפשר למצוא בכל חנות יד שנייה. במקום להסתובב עם סכינים, אני השתמשתי בנייר עטיפה כסוף (והצלחתי להחתך גם ממנו).
בשביל איפור אני ממליצה על ההדרכה הזאת, שעובדת רק עם איפור רגיל (בלי לייטקס, הדבקות וחומרים מיוחדים של מאפרים). באופן כללי אני ממש ממליצה על הערוץ שלה, היא מוכשרת באופן בלתי רגיל ובכלל לא מעורר קנאה...

ונסיים להפעם עם האחיות סנדרסון מ"הוקוס פוקוס"
וידוי: אני ממש ממש לא סובלת את הסרט הזה...
חוץ מזה שהוא לא מדבר אליי ברמה הבידורית, יש לי בעיה עקרונית רצינית עם סרטים שמיועדים לקהל צעיר וחלק משמעותי מהמסר שלהם הוא שלהיות בתול בגיל 14 זה משהו שראוי ללעג... מה לעזאזל, דיסני?!?
בכל מקרה, כן מדובר בסרט פופולארי, ודמויות אייקוניות עם עיצוב מעניין, שלא קשה מדי לשחזר גם עם בגדים רגילים:
התלבושת של מרי סנדרסון מורכבת מחולצה תחתונה כתומה (שלי התעקשה לצאת אדומה בתמונות), מחוך כפרי אדום (אני הסתפקתי בגופיה ישנה בגוון מתאים), גלימה אדומה (פשמינה מוחזקת בסיכות למקום - יש לציין שזה גם הרבה יותר נוח להסתובב איתה מאשר עם גילימה באורך מלא, על אחת כמה וכמה אם המתחפשים הם ילדים), חצאית ארוכה משובצת, וסינר ארוך וסמרטוטי (כאן השתמשתי בשיטת הטי-שירט הקשורה שדיברתי עליה בפוסט הקודם, כי אין לי סינר בצבע מתאים).
את השיער סידרתי מסביב לקרטון של גליל נייר טואלט, שהוחזק במקום עם באן וסיכות, ואת הקצוות סגרתי עם גומיות (בדיעבד אולי יכולתי לעשות צמה מהקצה, וזה היה נראה דומה יותר למקור). האיפור הוא לא מיוחד - קצת כהה מסביב לעיניים, ושומה ליד האף. מכיוון שהפה שלה תמיד עקום, אפשר גם לשים את האודם "על הצד", במקום לעשות פרצוף כל הערב...

התלבושת של שרה סנדרסון (שתאלצו לסמוך עליי שהצבעים שלה דומים לבגדים שהשתמשתי בהם, ונראים שונה בתמונה בגלל התאורה של הסצינה) מורכבת מחולצה תחתונה שקופה (אני הסתפקתי ברשת), מחוך סגול (דווקא יש לי אחד דומה, אבל בבית של ההורים... אז השתמשתי בגופיה), וחצאית סגולה בצדדים ואדומה במרכז - אני השתמשתי בחצאית אדומה, ועטפתי מסביבה פשמינה סגולה (עם פתח באמצע).
שרה היא האחות הפתיינית, וזה בא עם שיער גלי עם שביל בצד, איפור עיניים מעושן וליפסטיק בורדו כהה.

אחרונה ובהחלט לא חביבה... וויניפרד סנדרסון
היפהפייה הזו לובשת שמלת חלוק בצבע ירוק בקבוק, שבמרכזה צבע סגול - מכיוון שהשמלה שלי סגורה, אני הוספתי סגול עם גופיה סגולה שתציץ במחשוף, ופשמינה סגולה שמשתפלת במרכז החצאית. במקום העיטורים הזהובים שעל הבגד שלה, הסתפקתי בשרשרת זהובה שנראתה לי ראויה למכשפה (חוץ מהקופיף המצחיק שתלוי ממנה... אני עוד צריכה למצוא תליון מוצלח שיחליף אותו).
האיפור והשיער לתחפושת הזו דורשים יותר עבודה - את השיער חילקתי לשניים ועשיתי מין רולים ענקיים משני הצדדים (יכול לעבוד מצויין גם למלכת הלבבות של טים ברטון). אם השיער שלכן לא מלא, אני ממליצה פשוט למלא את הרולים (אפשר בספוגים או בגרביים), ולגלגל את השיער מסביב למילוי (וכמובן להחזיק הכל במקום עם המון סיכות).
לוויני אין ממש שיער על הפנים... אז אפשר לשכוח מהמסקרה. את הגבות צריך להסתיר - בגלל שהגבות שלי דלילות ומסכנות, הסתפקתי בלכסות אותן עם קונסילר, אבל אם התברכתן בגבות סמיכות יותר, תצטרכו להשתמש בשיטת הדבק-סטיק כדיי לכסות את הגבות (מורחים דבק סטיק, מחכים שיתייבש, מפדרים - ומעל כל זה שמים את האיפור כרגיל - יש שפע הדרכות ביוטיוב). את המחסור בריסים מאזנים בצללית כהה שגורמת לעיניים להראות שקועות, מוסיפים סומק ורוד בנדיבות (רק במרכז הלחי), ואודם בצע אדום-כתמתם - רק במרכז השפה (חשוב לקבע את האודם כדיי שישאר רק במרכז...).
וזהו. עכשיו אתן מכשפות איומות, מגעילות, נוראיות ואכזריות.
לכו לרכב על מטאטאים ולצחוק צחוק מרושע אל תוך הלילה....

אנחנו מתקרבים לפורים בצעדי ענק...
יש לי עוד פוסט אחד קצרצר עבורכם בדרך, ואחר כך... אחר כך זמן לחגוג, ולתכנן את כל הכיף שנעשה עד הבלוגולדת הבא :)

איזה מרשעים ומרשעות שעוד לא היו כאן הייתם רוצים לראות?
ספרו לי בתגובות...

8 תגובות:

  1. אני חושבת שהאהובות עליי הן פויזן אייבי, בלאטריקס ולמרות שאת שונאת אותה ואת הסרט- וויניפרד. זה פשוט עשוי טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. אה ובלוגולדת שמח!!!!!!

      מחק
    2. כן... אבל זה פשוט הרבה פחות כיף בשבילי לעשות דמות שאני לא אוהבת... אבל אני כן מרוצה מאיך שהיא יצאה

      מחק
  2. הג'וקר שלך מעולה! זאת אומרת, כל התחפושות מעולות, אין ספק בכך, אבל הג'וקר - מאז ימי הית' לדג'ר ז"ל נראה שכל כך קשה להתחפש לג'וקר, והתחפושת שלך לגמרי הופכת את זה לאפשרי ובלי הרבה מאמץ. לאבינג איט! בלוג הולדת שמח יקירה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!!
      חשבתי דווקא שחובבת טלוויזיה כמוך תאהב את סרסיי...
      אבל כן, אני די גאה בג'וקר - והוא לא היה קשה בכלל.

      מחק
  3. נורא יפה. יש לך המון כישרון לתחפושות.

    השבמחק
  4. בלוגןלדת שמח .דוקא לדמויות המפחידות אני לא כל כך מתחברת ...
    אבל לא חשוב איזו דמות תביאי, אני כל כך אוהבת את זו שמביאה ומציגה את הדמויות השונות
    את עושה זאת בכשרון ובחן רב...תמשיכי כך ותצליחי..<3

    השבמחק
  5. אייבי יפהפיה ואת כל כך מוכשרת! גם הבובה. הלוואי ופרדי קרוגר היה יפה כל כך...

    השבמחק