יום שבת, 2 בדצמבר 2017

חודש הפינאפ שלי - חלק א'

נובמבר הוא חודש משונה.
בין התחפושות של האלווין (שיעלו לכאן לקראת פורים) להתרגשות של חג מולד, הוא תקוע לו באמצע, אפרורי ולא מרגש, עם מזג אוויר לא החלטי ושום דבר מיוחד לחכות לו.
ובכן, לא השנה.
השנה נובמבר היה החודש שבו למרות שהרגשתי גרוע יותר מיום ליום, למרות שהייתי סחבה מסמורטטת, למרות  שהפעילות שלי נעה בין להיות מרוחה במיטה למעוכה על הספה, ואפילו פספסתי כמה ימי עבודה – כשהגיע הערב, עזבתי את הכל, קילפתי את עצמי ממצב שכיבה, ונתתי לעצמי מייקאובר בסגנון וינטג'.
הזוי? לחלוטין.
אבל מסתבר שזה טוב לנשמה.
נתקלתי בפוסטים על אתגר הפינאפ #30pinupstyles של  The Black Pinupלקראת סוף אוקטובר, כשהייתי עדיין עמוק-עמוק במוד האלווין, ובכלל לא היה לי זמן לחשוב על זה. רק יומיים לפני ההתחלה ניסיתי להציץ במה מדובר, והחלטתי שאין כמו אתגר חודשי בשביל להתגבר על הריקנות שאחרי אתגר חודשי אחר...

אז בדקתי שיש לי את רוב הדברים ברשימה – פרחים לשיער (יש בשפע), מטפחות לקשירה (המון), כובעי וינטאג' (הישנים של סבא שלי נחשבים?), הינומה (אה, מה?) רשת בירדקייג' שמכסה את העיניים (מאיפה?) וסנוד (מה זה בכלל?), וקפצתי למים.

עורכת האתגר ביקשה שנצטלם עם מספר היום (כדיי לוודא שאנחנו עומדות באתגר ולא פשוט מעלות תמונות ישנות) והמליצה על לצלם סרטונים ולא רק תמונות סטילס, עבורי - קונספט מבהיל. וידאו הוא חיה פרועה ולא נשלטת עבורי. אני לא יודעת לערוך אותו, להעלים פצעונים סוררים או להבהיר נחיריים אדומים מרב קינוחי אף.מפחיד אפילו יותר - אני אאלץ לחשוף את הצד השני שלי. כן-כן, הצד שני, הלא טוב, הלא פוטוגני, זה שאני כמעט אף פעם לא מצלמת, וכשאני כבר נותנת לו הזדמנות ומצלמת בכל זאת - אף פעם לא בוחרת בסופו של דבר בתמונות האלו. הצד שבו רואים את העקמומיות של האף, החוסר סימטריה של העיניים, הצד שניסיתי שנים ללמד את עצמי לקבל ללא הצלחה. אבל בעוד שבסטילס זה יחסית הגיוני לשמור על כמה זוויות קבועות - בוידאו זה נהיה קצת מוזר. אז החלטתי שהחודש הזה הוא ההזדמנות שלי לצאת מאיזור הנוחות שלי, ולתרגל קצת קבלה עצמית.

קצת חששתי מהאתגר עצמו. אם תצפו בהדרכות ביוטיוב לתסרוקות וינטג', תמצאו המון מסלסלי שיער רותחים, סירוק טיזינג, והמון סוגים שונים של קרם,מוס, ווקס, ספריי... הרבה מהם רחוקים מלהיות טובים לבריאות השיער (ואת חלקם פשוט אין לי), אז ההחלטה האחרונה שלי הייתה להמנע כמה שאפשר מכל אלו, ולנסות לעבור את החודש במינימום נזק לשיער.
בעצם ההחלטה האחרונה שלי היתה אפילו יותר חשובה - להנות.

יום 1 - pinup retro hairstyle
התמה של היום הראשון הייתה מאוד כללית, כשהכלל היחידי היה "בלי אביזרי שיער". אני בחרתי בתסרוקת הגו-טו שלי - פשוט התסרוקת שיוצאת כשאני משחררת את השיער שלי מרולים וטיפה מסדרת אותו (לא ממש מסרקת, כדיי לשמור על התלתלים הגדולים). זה היה גם הנסיון הראשון שלי עם אפליקציית "בומרנג" שאני כל הזמן נתקלת בה באינסטגרם, ומשום מה נראה שאחרים מסתדרים איתה הרבה יותר טוב ממני - היא מצלמת וידאו של חלקיק שנייה (טוב, אולי שנייה שלמה), ולנסות לעשות תנועה שלא תראה נורא מעושה הוכיח את עצמו כאתגר רציני. תפסתי גם את ההזדמנות להשתמש בשמלה שלי שעוד לא יצא לי ללבוש (בין השאר כי היא לא ממש מתאימה לגזרה שלי, אבל מי רואה את זה בצילום של החלק העליון?).
ביום הזה גם גיליתי שכשמעלים סרטון לאינסטגרם, הוא קוצץ אותו מלמעלה ומלטה, ואין אפשרות לעשות קרופ לבד כמו בתמונות - כך שהחלק העליון של התסרוקת נחתך בתמונה.הנסיון להבין בדיוק איפה אינסטגרם חותך את התמונה העסיק אותי כל החודש, ואני עדיין לא בטוחה שתפשתי את זה לגמרי...

יום 2 - red me up style
הכללים ליום זה כללו שמלה אדומה(האתגר הגדול היה לבחור איזו) ומטפחת שיער אדומה. ביום הזה לא הסתדרתי עם בומרנג בכלל, אז הלכתי על האופציה הבטוחה יותר של לצלם הרבה תמונות סטילס ולערוך אותן יחד לגיף בעזרת גוגל תמונות (מומלץ מאוד). ליום הזה קניתי  סרט שיער חדש באדום בוהק, ובסוף השתמשתי במטפחת הזאת. עדיין לא בטוחה שזו הייתה הבחירה הנכונה אבל זה בגלל שאני קטנונית להחריד עם עצמי. סך הכל ממש נהניתי מהלוק הזה - עוד שמלה יפהפייה שעוד לא יצא לי ללבוש, עגילים מתוקים, ותסרוקת פשוטה - בארל רול מקדימה, גיבסון רול מאחורה.

יום 3 - me too blue style
ביום הזה התבקשנו להצטלם עם אביזר כחול, ואני בחרתי בזר פרחים כחולים שקניתי באלי אקספרס, ואותה תסרוקת הרולים של היום הראשון, רק קצת יותר פרועה ומתולתלת, כשהרול העליון מחובר בסיכה הצידה כדיי להראות קצר יותר. זה גם היום האחרון שבו עוד ניסיתי להשתמש בבומרנג לפני שהתייאשתי ממנו סופית (לפחות לעת עתה).

יום 4 - sparkiling pinup style
ביום הזה התבקשנו להשתמש באביזר שיער מנצנץ. אבל איזה? סיכה? קשת? אולי זה הזמן לנצל את אוסף הטיארות שלי?
בסוף החלטתי להוסיף אבנים מנצנצות לפרח שיער, יחד עם התכשיטים הכייי מנצנצים שלי (לפחות בעשיריייה הפותחת). ביום הזה גם חגגו את "דאפר דיי" בדיסנילנד, אז החלטתי לעשות דיסניבאונד (תלבושת בהשראת דמות) של אריאל, וגם את התסרוקת עשיתי בהתאם - גלים רכים וארוכים יותר, וגל גדול ונפוח בשיער. הפעם גם עשיתי צעד וצילמתי את עצמי בוידאו רגיל, שלוקח יותר משנייה ולא בנוי מתמונות סטילס. אמיץ, הא?
היום הזה היה אחד מהאהובים עליי - מה יותר טוב מאריאל ותכשיטים מנצנצים?

יום 5 - right part style
ביום הזה היינו צריכות לעשות שביל בצד ימין - הצד ה"לא נכון" בשביל רוב האנשים (כנראה בגלל שרובנו ימניים וזה פחות נוח). מטופש, אבל האתגר הזה קצת הלחיץ אותי, והלכתי על תסרוקת מאוד פשוטה - גל קטן ואלגנטי ושיער אסוף בגיבסון רול. את העניין הוספתי עם האביזרים והתאמות הצבעים שהקפיצו את התמונה, וגם במקרה התאימו ליום השני של "דאפר דיי", הפעם עם דיסניבאונד פיטר פן (הוספתי נוצה אדומה לכובע עבור הצילומים המלאים☺)

יום 6 - pink pinup style
ביום הזה התבקשנו ללבוש ורוד על הגוף ועל השיער. החלטתי ללכת על מראה עדין ומתקתק בורוד בהיר, עם קוקו לצד בבקבוקים גדולים ורכים - אהבתי את הלוק הזה, הקצת אלגנטי-קצת ילדותי, אבל בגלל שהאיפור יצא לי קצת יותר חזק ממה שהתכוונתי, החלטתי שאני חייבת להתאים לו גם מראה חזק יותר, בורוד פוקסיה. את הקוקו אספתי למעלה, את הפוני פיזרתי למטה, החלפתי אביזרים והחלפתי גישה :)
ביום הזה גם עלה על דעתי שאני לא חייבת להחזיק את המספר וגם לא למצוא מקום לתקוע את הפתק בבגד - אני יכולה פשוט לענוד אותו כמו סיכה. גאוני, לא? טוב, אולי לא גאוני, ואולי לקח לי כמעט שבוע לעלות על זה, אבל זה באמת הקל על העניינים.

יום 7 - Old Holywood Style
הו-הו, כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם, ליום כזה הכי חיכיתי. בתור מי שמכורה לתחפושות, תמה כזאת היא פרס מיוחד בשבילי. התלבטתי בין כמה שחקניות אייקוניות - הייתה לי הרגשה שחלקן עשויות עוד להופיע בהמשך בימים משלהן (מה שאכן קרה, אבל לא עם השחקניות שחשבתי). בסוף בחרתי באחת מהאהבות הראשונות שלי - לוסיל בול. בתור ילדה יכולתי להגיד בפה מלא שI love Lucy - לצפות בה ב"הצגה שנייה" (זוכרות את זה?) היה ההיי-לייט של היום שלי. היא הייתה מצחיקה, אמביציוזית, יפהפייה, ולא פחדה לרגע מלעשות פרצופים, להראות מטופשת או לא מושכת. בתקופה שהערך של שחקנית היה כמעט אך ורק הסקס אפיל שלה, היא הציגה אשה שלמה, דמות עגולה ואמיתית, שבאמת אי אפשר היה שלא לאהוב.
אז למרות שלמעשה היו לגברת לוסי הרבה תסרוקות, הלכתי על האייקונית ביותר - הפודל, עם ה"עגבנייה" המתולתלת מאחור. חשבתי שאסתבך עם התסרוקת הזאת, צפיתי בחמש הדרכות שונות, ובסופו של דבר זו הייתה תסרוקת ממש פשוטה - ברגע שהשיער היה מתולתל (השתמשתי ב"רולים" דקים מנייר אלומיניום), בעצם רק הנחתי את התלתלים אחורה על הקודקוד והידקתי למקום עם סיכות. התלתלים כבר עשו את העבודה עם הצורה והנפח בעצמם.
דרך אגב - כבר יצא לי להיות לוסי פעם אחת בעבר, במסיבת תחפושות. מה יש להגיד - אני באמת אוהבת את לוסי.

יום 8 - Gilda flip style
זוכרים שדיברתי קודם על הקושי האדיר שלי לשחרר שליטה?
באתגר הזה הייתה צריכה לשחרר גם אותה וגם את השיער, כדיי לנסות ולשחזר את הנפת השיער המפורסמת של ריטה הייוורת' ב"גילדה".
בלי פרצופים מתוחכמים, בלי פוזות אלגנטיות, בלי כל שערה במקום - פשוט להפוך את השיער ולקוות לטוב.
בגלל הלחץ הפעם שברתי קצת את הכללים של עצמי והשתמשתי בספריי לשיער כדיי לשמור על החלק העליון שלו במקום, בתקווה שזה יעזור לו להסתדר באופן חינני אחרי ההנפה - טעות!
השיער הנוקשה לא חזר למקום אלא המשיך לעמוד, כאילו שנות השמונים לא עברו מעולם...
צילמתי 14 טייקים, בחרתי בסוף ברביעי, ואין מה להגיד - זה היה תרגיל משעשע וכנראה גם נחוץ עבורי בלשחרר. מה שלא לומדים מאלסה לומדים מגילדה.
"My hair just goes 80s"
יום 9 - classic halo style
ביום הזה התבקשנו לעשות כתר מצמות, סגנון שאני אוהבת במיוחד שלשמחתי שרד עד ימינו.
ליום הזה בחרתי במראה קצת יותר כפרי, עם חולצת "פזנט" ופרחים בשיער, אבל לא התאפקתי והוספתי גם תכשיטים מנצנצים.
למה בעצם אני לא הולכת ככה יותר?

יום 10 - Iconic Holiday Style

כשראיתי את הכותרת ליום הזה הייתי בטוחה שמדובר במראה בהשראת חג מולד והתחלתי להתרגש - טעיתי.
ההשראה ליום זה הייתה בילי הולידיי, וכבונוס, התבקשנו להצטלם עושות ליפסינק לשיר שלה. בעיה - אני מכירה את השירים שלה, אבל בדרך כלל בביצועים אחרים, ובכלל, איך לשים שיר בטלפון ואז להפעיל את המצלמה? אין ברירה, אני אהיה חייבת לספק את המוזיקה בעצמי.
כן-כן. אני עדיין לא מאמינה על עצמי, אבל עשיתי את זה. שרתי מול המצלמה. ואפילו פרסמתי את בשביל העולם לראות, ולשמוע. 8 שניות שלמות. שלי. שרה. בשביל אדם שפוי זה כנראה לא כזה ביג דיל, אבל כבר הבנו שיש לי אישיו עם שליטה, לא?
אם יש הישג אחד שאני גאה בו במיוחד בכל האתגר הזה, זה כנראה היום הזה. היום שבו העזתי. יש הרבה דברים שעשיתי פעם ראשונה באתגר, אבל האחד הזה היה משמעותי עבורי במיוחד.
ומי יודע, אולי זה פתח את הדלת לעוד כמוהו בעתיד. פעם הבאה אולי אפילו 20 שניות!

יום 11 – Polkadot style
ביום הזה התבקשנו לצרף בין סרט שיער עם נקודות וטופ בצבע צהוב – שילוב קצת תמוה בעיני, אבל אפשרי בהחלט, ונתן לי הזדמנות להשתמש בפפיון הענקי שהורדתי משמלה שקניתי, שיתן לחולצה צהובה פשוטה את המגע הפינאפי, או ליתר דיוק – הרוקאבילי. סגנון הרוקאבילי הוא פינאפ קצת "קיצוני" יותר, מצועצע יותר, בדרך כלל עם שיער נפוח ומוקפד, קעקועים, בנדנות, מעילי עור, וגישה "באד אס" לחיים. סגנון שאני מאוד מחבבת אבל מסתבר שלא מרגישה לגמרי בנוח איתו בעצמי – מה לעשות, מסתבר שאני הרבה יותר סנדרה די מאשר פינק ליידי.

יום 12 – Veiled Drama Style
הפעם לקחנו השראה מכוכבניות הוליווד של שנות ה40, וגם קצת ממריה הקדושה, עם הינומה ענוגה ומבט מרוחק... ההשראה שלי למראה הזה הייתה דווקא ג'ינג'ר רוג'רס, שחקנית, רקדנית, מהממת מקצועית, והמקור לאחד מהציטוטים החביבים עליי "עשיתי את כל מה שהוא (פרד אסתר) עשה, רק אחורה ובעקבים". 
ציטוט נהדר בשביל להראות כמה נשים חזקות, אבל גם נותן לי צביטה בלב – תארו לכן כמה קל יותר ונעים יותר, לעשות דברים קדימה ובנעליים נוחות?
בתור הינומה השתמשתי בוילון, שהיה כל כך גדול שהוא קצת משך לי בשיער ובילגן אותו... ועדיין זה היה אחד מהימים האהובים עליי, שהרשה לי להוציא את הדיווה הפנימית שתמיד מצפים מאיתנו להסתיר היטב.

יום 13 – BumperBang Style
ה"באמפר באנג", פוני מגולגל, הוא אחד מתסרוקות הרוקאבילי הכי מובהקות, אז כבר תפסתי את ההזדמנות להיות מצועצעת עם שמלה ואביזרים מלאים דובדבנים (אחד מהאלמנטים העיצוביים החביבים עליי). חוץ מהבאמפר באנג מקדימה, עשיתי גם שני "ויקטורי רולז" קטנים מהצדדים שיעשו לו מסגרת. במציאות הרגשתי שזה יצא מאוד חמוד, אבל כשניסיתי להצטלם זה הרגיש לי כאילו השיער שלי ענקי לעומת הפנים והרגשתי די מטופש. קל לי יותר להשתגע עם השיער כשאני מתחפשת לדמות מסויימת, אבל בלי הדמות להשען עליה, מסתבר שאיזור הנוחות שלי הוא די מצומצם (אבל אין כמו תרגילים כאלו כדיי להרחיב אותו).

יום 14 – The Turban Style
ביום הזה יכולתי לתת לשיער שלי קצת חופש מהרולים, כי כמעט כולו היה מכוסה ב"טורבן" – צעיף מנצנץ כרוך אסטרטגית מסביב לראש, בתוספת סיכה מנצנצת, כי כידוע, אין כזה דבר מנצנץ מדי. חייבת להודות שלמרות שלא הייתה לי תסרוקת מושקעת שתמסגר את הפנים, וזה בהחלט לא מראה שאני רגילה אליו, הרגשתי זוהרת להפליא במראה הזה, ואני קצת מצטערת שאני לא יכולה לאמץ אותו ליום-יום. זה היה מרחיב מאוד את האפשרויות שלי לכובעים בחורף J

יום 15 – Color Duo Style
ביום הזה, לכבוד אמצע האתגר, העצלנות שלי הגיעה לשיא... האתגר היה לשלב פרחים אדומים (ובגד אדום) עם פרחים בצבע נוסף, כך שיכולתי לעשות עם השיער פחות או יותר מה שרציתי... גלגלתי את השיער ברולים כדיי שיסתדר יפה כשאפזר אותו אחר כך... ופשוט... החלטתי להשאיר אותו ככה. לפעמים ההבדל בין תסרוקת ל"הכנה לתסרוקת" זו רק הגישה (וכמה פרחים). 
תסרוקות פינאפ מושקעות, אגב, בדרך כלל דורשות יותר רולים ממה שעשיתי כאן – אחד גדול למעלה, ושניים מאחור, אבל לתסרוקות פשוטות גיליתי שזה מספיק בהחלט (והרבה יותר נוח).

ו... זהו להפעם. מסתבר שבלוגר לא מסוגל לעמוד בכמות הגיפים של חודש שלם, אז הפוסט הזה יחולק לשני חלקים - החלק השני יעלה ממש בקרוב.
בינתיים, אני אשמח לשמוע מכן - איזה לוק הכי חביב עליכן?
הייתן הולכות גם על אתגר כזה?
גם לכן מתחשק לפעמים להעמיד פנים שאתן כוכבניות הוליוודיות נוצצות מתקופת הזוהר?

אם אתן רוצות להמשיך לעקוב אחרי הרפתקאות האינסטגרם שלי, אתן מוזמנות:
https://www.instagram.com/einatrl/

13 תגובות:

  1. נהדרת! ממש אהבתי את גילדה, היא הוציאה ממך משהו לגמרי אחר. פוסט מעולה, מחכה לבא בתור :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה <3 <3 <3
      גילדה באמת הוציאה ממני משהו שונה... ככה זה כשחייבים לשחרר שליטה, כל השדונים יוצאים לשחק ;)

      מחק
  2. ממש אהבתי את הרשימה בהתחלה. מתחיל בביטחון של "פשש, בטח, יש לי את זה" לבלבול מוחלט ומאד קל להיזדהות.
    כמובן שהכל מדהים ואת רובם ראיתי במציאות וקינאתי שאני לא הספקתי להשתתף באתגר. כל הכבוד, באמת אוסף תמונות וחוויות מיוחדות.
    מזל שבסופו של דבר החלטת לחלק לשני חלקים, כי לא רק שסוף סוף הללויה, זה עלה! גם לא רק בלוגר עושה בעיות עם כמות התמונות וגיפים, גם המחשב שלי שכבר מעל חצי שעה מנסה ונאבק ללא הצלחה להעלות הכל.
    המראה האהוב עליי מה15 הראשונים הוא כנראה זה של ההינומת וילון, לא רק שאת פביולס זה גם שימוש נחמד בוילון היפה ויצא טוב. לוסי שנייה, כי איך לא?

    השבמחק
    תשובות
    1. איפה ראית אצלי ביטון של "פשש, יש לי את זה"? לא בטוחה שהרגשתי ככה אי פעם בחיים (לפחות לא אחרי גיל 7).
      אבל מעניין לראות את זה מהכיוון שלך.
      את כמובן עדיין מוזמנת לעשות את האתגר באיחור (או להצטרף לאתגר השבועי).
      והמראות שציינת חביבים גם עליי במיוחד - הרגשתי ממש כמו דיוה אמיתית עם הוילון הזה... ואת הפודל של לוסי ממש התבאסתי להוריד.
      יום אחד אני אעז לצאת ככה גם לעבודה. אבל כנראה שהיום הזה עוד לא הגיע.

      מחק
  3. את יפהפיה ומוכשרת מאוד עינת שלי . בבלוג הזה באים לידי ביטוי כמה כשרונות מוכרים שלך:
    "יצירתיות,כשרון כתיבה,איפור...וכמובן כשרון משחק .
    תמשיכי יקירה לעשות את מה שעושה לך כל כך טוב ולהינות ...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה <3
      להנות זה ללא ספק ההחלטה הכי חשובה לפני כל פרוייקט :)
      להנות מהתהליך, להנות מהתוצרים, ולהנות מלגלות על עצמך דברים חדשים.

      מחק
  4. מ ד ה י מ ה!!!!!!!!!!כמה השקעה וכמה יופי. לוסיל הרגה אותי. אני מעוניינת באודרי בבקשההההה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, מאיושין!
      לצערי ולהפתעתי אושרי לא הופיעה באתגר הזה, אבל היא הופיעה בבלוג הזה בעבר (בפוסט על מחזות זמר), ואני בטוחה שהיא תופיע שוב בעתיד :)

      מחק
  5. אני חושבת שזה הפוסט הכי אהוב עליי מכל הפוסטים עד היום ואני שמחה שהוא נחלק לשניים, כי עכשיו יש לי למה לצפות. האמת, לא הייתי מתנגדת שהוא יתחלק אפילו לארבעה חלקים כדי להנות מההמשך, קצת כמו סדרה טובה שאתה פשוט מחכה לראות את הפרק הבא.
    כל כך נהנתי מהחשבון אינסטגרם שלך בחודש נובמבר ולא שיערתי כמה הפוסט הזה יוסיף. אני מרגישה שקילפת הרבה שכבות וחשפת בכנות את התהליכים שעברת בפוסט הזה. אין ספק שלמדת הרבה מהאתגר הזה. היציאה שלך מאיזור הנוחות אמנם הייתה קצת כואבת (כמו שניתן לצפות כשיוצאים מאיזור הנוחות), אבל הייתה מלווה בגדילה. האתגר הזה הכריח אותך לצאת לעולם ולעשות דברים שהפתיעו אפילו אותך.
    אני באופן אישי חושבת שזה יהיה כל כך יפה אם תתלבשי כך ביום יום. את נראית זוהרת, יפייפיה- I want to ne that Girl! אני לא חושבת שאני יכולה To pull it off, אבל את לגמרי : Pulling it off! המראה האהוב עליי הוא ללא ספק היום עם הטורבן,לדעתי את יכולה לאמץ אותו גם ביוםיום.
    מחכה לקרוא את הפוסט הבא ובכלל, לאתגר הבא!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה! התגובה שלך כל כך ריגשה אותי...
      אכן זה היה אתגר לא פשוט שדרש ממני כמה דברים שלא ציפיתי להם, מעבר ללנסות להוציא תמונה יפה...
      אני מראש הרגשתי שנכון לחלק את הפוסט אבל כל העצות אמרו לי שלא... עד שאלוהי האינטרנט החליט בשבילי :)
      הייתי מאוד שמחה לאמץ את הטורבן אבל אני עדיין קצת חוששת. אבל אני כן מכניסה יותר ויותר וינטאג' למראה היומי שלי, לאט-לאט. אני עדיין לא מעזה ללכת עם רולים בחוץ, אבל התמונה של יום 1 זו תסרוקת די קבועה אצלי, וגם התחלתי באמת להשתמש בכל השמלות היפות שאני קונה (אבל לעבודה אני לא שמה אותן עם ענקים מנצנצים :)קצת חבל...)
      ואגב - אני לגמרי מאמינה שאת יכולה to pull it off.
      אני חושבת שמראה של שנות ה-40 יכול ממש להתאים לך, עם האלגנטיות הטבעית שלך. אני אשמח לדון איתך בעניין :)

      מחק
    2. אני מאוד אוהבת את סגנון שנות ה-40 ותמיד שמחה לדון איתך בעיניינים שכאלו! אם תרצי לעשות לי מייקאובר שנות ה-40 אני ממש אשמח! אל תקשיבי לאחרים, תשאלי אותי. אני מבינה דבר או שניים בעולם הבלוגים :)

      מחק
  6. איזה פוסט נהדר!!!
    את פשוט מדהימה ואני שמחה לראות כמה השתחררת בזכות האתגר 💖
    זה נהדר שהצלחת לשלב באונדז בתוך זה!
    והקול שלך מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! שימחת אותי מאוד!
      לצערי בחצי השני של החודש לא הצלחתי להכניס באונדים, אבל אני בטוחה שיהיו עוד באונדים בהמשך :)

      מחק