יום שישי, 18 במרץ 2016

פורים האק: (עוד קצת) יד שנייה

לא תכננתי לפרסם עוד פוסט כזה כל כך מהר, אבל לפני שבוע אמא שלי התקשרה והזמינה אותי לבוקר של כיף ושופינג בחנות יד שנייה - מה לעשות, הפוסט הקודם בנושא עשה לה חשק...

החנות שביקרנו בה היא "בילי'ס" - חנות פרטית קטנה בקצה כפר סבא ברמח"ל 3, בעיצומה של מכירה לכבוד יום האישה. היה נעים, היה אינטימי, הוצאתי יותר כסף ממה שהתכוונתי (אבל ממש מעט על כל פריט - וכל אחד באמת מיוחד), וכמובן שאחרי שסיימתי לבחור דברים לעצמי, לא התאפקתי והתחלתי לצלם אפשרויות לתחפושות עבורכם. התמונות, לצערי, שוב קצת מטושטשות, בגלל תנאי צילום לא אידיאליים, אבל אנחנו נתגבר על זה ביחד.

ה"סט" החמוד הזה כמו יצא מ"101 דלמטיים" - כלבלב דלמטי, קרואלה במעיל פרווה, ומעיל מנוקד - האם קרואלה הצליחה בתכניתה המרושעת??

התלבושות האלו מתאימות לתחפושת תקופתית -
השמלה השחורה למדונה של שנות השמונים (רק להוסיף שרשראות צלב, כפפת תחרה ואיפור מעושן גרוע)
הסט האמצעי מושלם לג'קי קנדי, בתוספת שרשרת פנינים (שלוש שכבות!) ומשקפי שמש מרובעים גדולים
והשמלה עם הדוגמה הגיאומטרית תהיה נפלאה לפלאפרית של שנות העשרים, בתוספת פאת קרה, שרשראות ארוכות, סרט עם נוצה על הראש וריקוד צ'רלסטון סוער...

החצאית הפרחונית עם השכבות תהיה מקסימה לפייה עדינה (בתוספת כנפיים, כמובן) או להיפית
הטוניקה הלבנה המיוחדת - למלאכית טהורה ותמימה (עם הילה מעל הראש וכדאי גם כנפיים לבנות או זהובות)...

ואם כבר מלאכית - השמלות האלו יהיו מדליקות לשדונית שובבה, אבל גם לג'סיקה ראביט (השמלה הארוכה, בתוספת כפפות ארוכות סגולות), ולסאלי בוואלס מ'קברט' (השמלה הנוצצת עם כובע וגרביוני רשת שערורייתיים!)

עם חולצות כאלו, כל מה שצריך זה להוסיף אוזניים ולהתאפר בהתאם, וכולם יחשבו שבחרתן מהספארי
עם תכשיטים מנצנצים, איפור עם כוכבים, וטיארה (אם אפשר - להדביק עליה כוכבים)- החצאית הזאת היא בסיס מוצלח למלכת הכוכבים (והיא מקסימה בפני עצמה)
אחרונות חביבות - השמלות המקסימות האלו, שפורים הוא תירוץ נפלא לקנות אותן - הצהובה נהדרת לטיאנה (בתוספת סינר), האפרסקית הזכירה לי את רוזטה הפייה מסדרת טינקרבל - אבל היא תתאים לכל פייה/נסיכה/כוכבת הוליוודית זוהרת, והכחולה הנהדרת הזכירה לי את שלגייה (בצירוף עם חצאית צהובה וסרט אדום לשיער).

זה הכל לפעם, מקווה לדחוס עוד כמה שיותר פוסטים שיעזרו לכן לחגוג כמו שצריך את פורים. בינתיים אני שולחת אתכן להפוך את הארון הפרטי שלכן - מי יודע אילו אוצרות תמצאו שכבר שכחתן שנמצאים שם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה