יום רביעי, 24 בפברואר 2016

פורים האק: איפור זול (וגם כמה אביזרים)

פורים מגיע אלינו בעוד חודש בדיוק וזה הזמן להתחיל להתכונן.
עוד לא יודעים למה אתם מתחפשים? גם אני לא... בדרך כלל אני מחליטה שבוע/יומיים/שעתיים לפני ואיכשהו מארגנת הכל בצ'יק צ'ק (כמובן עוזר שאני דואגת שיהיו לי המון אפשרויות מראש)... כדיי שנוכל לארגן תחפושות בצ'יק צ'ק אנחנו צריכים דימיון, יצירותיות ויוזמה – אבל גם כמה פריטים בסיסיים שיהיו בבית ויתנו לכל תחפושת את הטאץ' הסופי.


מהבחינה הזו, הפריט הכי ורסטילי, ולפעמים הכי חשוב – הוא איפור. כולנו זוכרים את את הניסיונות הראשונים שלנו עם איפור מפורים של ילדותינו... הוא היה שמנוני, נוזל, מגרד, אסור היה לגעת בפנים אחרת נחרבש אותו, ויש ילדים שנשארו בכאלו טראומות ממנו שהם מסרבים להתאפר גם כמבוגרים (זה קורה בעיקר לבחורים, משום מה).

אבל בימינו "איפור של פורים" ממש לא חייב להיות טראומתי. היום אפשר להשיג מוצרי איפור מוצלחים למדי, בלי להסתפק באיכות ירודה או לשלם מחירים של איפור מקצועי.


כאן אני מרגישה קצת מטופש, ואני מזכירה לעצמי את "תסמונת המתחזה" שקרן כתבה עליה (קראתם? אם לא, אתם מוזמנים לקרוא כאן) – מה, לא כולם יודעים כבר על החנויות האלו? לא כולם ניסו כבר את המוצרים האלו? איזה ערך יש לידע שלי?

אז בהנחה שלא, לא כולם כבר יודעים ומנוסים, ולא כולם הרפתקאנים עם איפור זול כמוני – הנה הנסיון שלי עם איפור זול (לפורים ובכלל).


חנויות שקל – אני מניחה שרב האנשים הבוגרים מזדעזעים מהמחשבה של לשים על הפנים איפור מחנויות כאלו. אני כבר שומעת בראש שלי כל מיני "מי יודע מה שמים בזה!" ו"על העור העדין של הילד שלי?!" – אבל אני ניסיתי את האיפור הזה (הכי קל למצוא אודמים, אבל לפעמים אפשר למצוא גם עפרונות איפור, לקים, או צלליות) על העור העדין והנוטה לפריחות שלי, ואני יכולה להבטיח לכם – השד לא נורא כל כך. השד יכול אפילו להתגלות כג'יני שמגשים משאלות – כמה מהאודמים האהובים עליי, שאני משתמשת בהם באופן יומיומי, נקנו בחנויות האלו. לחלקם יש פיגמנט חזק כל כך שמספיק לשים נקודה אחת בשביל כל השפתיים, לחלקם יש תוספת לחות נעימה – וחלקם, סתם, אודמים. רוצים אבל עדיין חוששים? תתחילו בלקנות אחד, לנסות אותו על הזרוע, לראות אם יש תגובה לא טובה כלשהיא – וכשתראו כי טוב – חזרו לחנות לקנות את שאר הצבעים שרציתם. לא טוב ? הפסדתם שקל.
תנו להם הזדמנות.

אם אתם כבר בחנות, הסתכלו סביב – יש המון-המון אביזרים שיכולים להתאים לכם לתחפושות. תכשיטים, אביזרי שיער, ואפילו פרופס – חלקם מיועדים ספציפית לפורים (כמו הכתרים והשרביטים מפלסטיק – אל תמהרו לזלזל בהם, אפשר לשפצר אותם וליצור משהו יפה וייחודי), וחלקם לא, אבל יתאימו בהחלט בכל זאת (רק מזווית העין אני רואה כרגע בחדר שלי קשת שיער שמתאימה לאליס, קישוט שיער צבעוני מטאלי שיתאים לשנות השמונים, פפיונים שיתאימו לבובה, עגילים שיתאימו לשנות העשרים, פרחים ופרפרים שיתאימו לפייה... האפשרויות הן אינסופיות)


חנויות WOW – אם אני לא טועה, רשת WOW היא רשת הקוסמטיקה הבאמת-זולה הראשונה שהגיעה לארץ, ובתור כזאת הנאמנות הראשונה שלי היא אליה. יש בה את כל מה שתרצו מבחינת איפור וטיפוח, אבל הפעם אני רוצה להתמקד באופן ספציפי בצבעי המים שלהם – אלו הצבעים שבדרך כלל עושים איתם ציורי פנים שילדים כל כך אוהבים. הם עמידים, הם לא מגרדים (יחסית), והם נשטפים בקלי קלות במים וסבון. צבעי המים של WOW הם באיכות מצויינת ועם פיגמנט חזק, ואני משתמשת בהם כבר שנים. צבע המים השחור שלהם משמש אותי כאייליינר ביומיום, אז אני יכולה להעיד כמה הוא בסדר אפילו לעור הכי עדין ורגיש, והכי טוב – זו כמות שיכולה להספיק להמון-המון-המון זמן במחיר מצחיק...
משומשים היטב
באותה ההזדמנות, אני יכולה להמליץ בחום גם על צבעי השיער שלהם, ששימשו אותי הרבה במשך השנים ותמיד זכו למחמאות, ועל האביזרים שלהם – לפני שבוע יצאתי ל"יום כיף" עם הדודה הנפלאה שלי, קפצנו לחנות ויצאנו עם אביזרי השיער המיוחדים האלו. אני לא יודעת אם הם שם תמיד או רק לקראת פורים, אבל הם מהממים בעיניי.
שרשרת למצח, קשתות "יווניות" של כנפיים ונוצות, וחצי זר עם מסרקה - אביזר נהדר לתחפושת, ובכלל...



חנויות ביוטיקר – את ביוטיקר גיליתי לפני כמה שנים כשעבדתי באירועים לילדים שהובילו אותי מקניון לקניון ברחבי הארץ... ומאז פשוט התאהבתי. לצערי, אין להם סניף קרוב אליי, אבל מדי פעם אני מחליטה שהגיע הזמן ל"רואוד טריפ" ונוסעת לנתניה או ראשון לציון במיוחד בשביל לקנות אצלם. החנויות ענקיות וסופר-מושקעות, ואפשר למצוא בהן את כל מה שאתם יכולים לחשוב עליו – וגם את מה שלא חשבתם עליו... אין לי ניסיון עם צבעי הגוף שלהם (בדיקה באתר מראה לי שקיימים כאלו), אבל איפור היופי שלהם נהדר – איכות גבוהה, פיגמנט חזק וטוב, ומחיר שנראה פשוט לא אמין. קצת קשה לי למקד כאן את ההמלצה שלי כי אני באמת אוהבת כל כך הרבה מוצרים... אבל לקראת פורים, אני רוצה לציין את ערכת קעקועי הנצנצים שלהם  - היא באה עם דבק, שבלונות וכמה צבעים של נצנצים, ואני בטוחה שהפיות הקטנות שלכם ימותו עליהם. יש להם גם לק נצנצים (מספר 15) שלא ראיתי כמותו – הוא כל כך דחוס שזה פשוט נראה כמו גוש מנצנץ על כל ציפורן. זה לא בדיוק עדין, אבל לדעתי זה קסום לגמרי (והוא הסיבה העיקרית לרואוד טריפ האחרון שלי לשם).
מנצנץ כל כך...

גם ערכת הצלליות המתוקה הזאת תשמש אתכם היטב, בפורים ואחריו. יש בה מגוון רחב מאוד של גוונים והיא עולה פחות מעשרים שקלים – פחות מחצי שקל לכל גוון...
אחת מהמון קניות מוצלחות בביוטיקר. אני אוהבת שזה נפתח כמו ספר...

שווה מאוד גם לנסות את המברשות איפור שלהם – למרות שיש לי סט "מקצועי" ואיכותי מימי הלימודים שלי בירין שחף, אני משתמשת במברשות שלהם (בסט שלצערי כבר לא קיים בסניפים)- הן רכות ומדוייקות ונעימות – כל מה שצריך שהן יהיו.
בין עשרות האביזרים שיש שם הנסיכות ימצאו גם טיארות (כתרים) עדינות ומקסימות שהן בוודאי ישמחו להוסיף לאוסף שלהן (מה, לכם אין אוסף טיארות?).
בלי קשר לפורים – אם אתן אוהבות מייקאפ עם כיסוי טוב, אתן ממש תאהבו את המייקאפים שלהם.


חנויות SACARA – אני מכניסה אותן לרשימה כי מדובר ברשת איפור זולה, אבל זו לא בדיוק המלצה. האריזות שלהם יפות, המחירים טובים – אבל המוצרים, לדעתי, לא ממש מוכיחים את עצמם. קניתי את הערכה היפהפייה הזו של צבעי מים – הם אולי יהיו טובים באמת בשביל ציור על נייר, אבל על העור – חלק מהם בלתי נראים... יכול להיות שהערכה הזאת עדיין שווה עבור הצבעים שכן עובדים – אבל חשוב לתאם ציפיות... 
אפשר לראות את הסימונים שעשיתי לעצמי כדיי לא לשכוח אילו צבעים לא עובדים...

יש לי גם צללית שלהם שאני יכולה לתאר כ"בסדר", ועיפרון גבות עם פיגמנט חזק מדי ומריחה חזקה ורכה מדי – עיפרון גבות צריך להיות עדין וקצת נוקשה כדיי שיהיה אפשר "לבנות" את הגבות וליצור מראה פחות או יותר טבעי. 

בקיצור – שווה להכנס לחנות, אולי לבדוק את מוצרי הטיפוח והאביזרים. תשתמשו בטסטרים של האיפור כדיי להיות בטוחים שהם מתאימים לצרכים שלכם. אני בטוחה שיש להם גם מוצרים מוצלחים, אבל בניסיון המוגבל שלי, עוד לא נתקלתי בהם.


חברת ESSENCE – מוצרים של החברה הזאת אפשר למצוא לפעמים בפארמים או בחנויות קוסמטיקה זולות. גם איתם אין לי המון ניסיון – רק לאחרונה גיליתי איפה אני יכולה להשיג מוצרים שלהם, אחרי ששמעתי ביקורות טובות. יש לי מסקרה (ראויה), עיפרון גבות (מצוין) וצללית מנצנצת (מהממת, אבל יותר באריזה מאשר על העור – היא מתקבלת קצת עדין מדי לטעמי). בגדול, נראה שההייפ מוצדק והמוצרים טובים- אבל אולי פחות לפורים ויותר ליומיום.

עוד כמה מילים על הזמנה באינטרנט – לאחרונה התגברתי על הפחד שלי להזמין דברים מחו"ל והתחלתי להזמין מ'אלי אקספרס'. בינתיים הזמנתי רק תכשיטים (במחירים מוגזמים ומטורפים כמו 14 סנט) ואני מרוצה מאוד-מאוד (אני מניחה שאקדיש לזה פוסט נפרד). יש לי עוד כמה מוצרי יצירה שכבר בדרך, ומוצרי איפור – עוד לא ממש יצא לי להזמין... ה"בעיה" הבסיסית היא שכבר באמת-באמת יש לי מספיק איפור, ואין לי תירוץ מספיק טוב בשביל לקנות עוד כרגע... למרות שאני בטוחה שהמחירים המצחיקים יפתו אותי במוקדם או במאוחר.

אני מניחה שכרגע כבר מאוחר מדי בשביל להזמין משהו לפורים, אבל בכל זאת רציתי לציין – במחירים כאלו – שווה לתת הזדמנות. רק תזכרו ללחוץ על משלוח בחינם, לסדר את המוצרים לפי מחיר, ולבדוק את התגובות על המוצר (רובן ברוסית משום מה, אבל את מספר הכוכבים אנחנו יכולים להבין בכל שפה).


זה הכל להפעם. מקווה שהפוסט הזה עזר ליידע ולכוון אתכם. את כל המוצרים המדוברים רכשתי בעצמי מכספי שלי (נו, לפעמים של ההורים), כך שאין לי שום מחוייבות – רק התלהבות כנה מדברים יפים.

עד הפורים האק הבא...



2 תגובות:

  1. נסיכה יפה שלי
    את מעוררת חשק להתכונן כבר לפורים...

    השבמחק
  2. כייף כייף כייף!
    ואני משוגעת על איך שהזר שלי יושב עלייך כמו כתר גדול ומלכותי.
    דוקא מייקאפ של ביוטיקר נראה לי שמעולם לא ניסיתי, בדרך כלל אני משתמשת בWOW או במשהו אחר שהתאים ואז בביקורים בביוטיקר לא קונה. אני אצטרך לזכור את ההמלצה לרואוד טריפ הבא.
    האודמים של השקל כל כך מוצלחים שאני כבר לא טורחת להשתמש בשאר האוסף לרוב, והצבע מים-אייליינר באמת נשמר כמעט בשלמותו ויש לי אותו כבר שנים.
    עצות מצוינות!

    השבמחק