יום שבת, 30 באפריל 2016

תמונה ליום - אפריל 2016

אני לא מאמינה שמאי כבר כאן. אפריל עבר עליי במין סחרחרת של תשישות. עוד לא התחיל וכבר נגמר. נחתי המון אבל כאילו לא הספקתי לשבת לרגע.

מה הופך את הזמן ל"אמיתי" יותר? שגרה או חג? רגעים עם אנשים אהובים או רגעים של לבד, רק עם עצמנו ועם המחשבות? מה שאנחנו מוציאים לסביבה או מה שאנחנו קולטים ממנה?

בשבילי זו הייתה תקופה שקטה. יותר פנימה מאשר החוצה. בזמן שכל ישראל מתרוצצת מארוחה משפחתית גדולה אחת לשנייה, מתלוננים על שאלות חטטניות או יותר מדי אוכל – אנחנו נשארנו בבית, אכלנו פירה חגיגי והחלפנו את ההגדה ב'רוקדים עם כוכבים' בפרק דיסני מיוחד (אמא שלי מחאה כפיים כל הזמן). ניסינו לנצל את החופש ולראות קצת סרטים ('הבוס', 'אחיות' ו'ברבי גיבורת על') אבל שנאנו את כולם. סדרות אהובות סיימו עונה ('אייזומבי' ו'אקסית משוגעת'), וסדרות אחרות חזרו לעונה חדשה ונבלעו במהרה ('קימי שמידט' ו'דרדוויל').

בלילות אני קוראת את סדרת הספרים של האסופית (בדיוק סיימתי את השני) ונהנית לבקר בעולם האיטי והשקט ההוא, עם תיאורי הנוף האינסופיים וההתרגשות העצומה ממיליון דברים קטנים.



תקופה של ביניים. בין מה למה? אני לא בטוחה. דברים טובים. אני מקווה.

התמונה הזאת צולמה ליד תחנת אוטובוס שחיכיתי בה יותר משעה. תמיד כדאי לצלם משהו יפה במקרים כאלו, כך שעם כל העצבים אפשר יהיה להגיד 'לפחות יש תמונה נחמדה'.
'לפחות יש תמונה נחמדה' גם כאן - כי הקייטרינג המהמם הזה לא היה בשבילי... אז יכולתי רק להסתכל, לצלם, לרייר ולחלום...
ושוב - קמתי נורא מוקדם בבוקר כדיי לשים את האוטו במוסך, אבל היי, מתי יוצא לי לראות את הצל של ארוך כל כך?

כמו נייר קרפ
קטפתי כמה מהיפהפיים האלו אבל הם בקושי החזיקו יום.  'לפחות יש תמונה נחמדה'.
השוק האקזוטי הזה הוא בתוך סניף של 'יינות ביתן'... תמונה ראשונה עם הטלפון החדש.
צולם ומייד הפך לרקע של הטלפון

פרחים עם נמשים
הנרי במבט נוגה
בטעות עיבדתי את הטמונה בטלפון ומחקתי את התמונה המקורית - עוד לא הבנתי איך לשמור בקובץ נפרד...
יום גשום (אחרון?)
איזה צורות אתם מוצאים? אני מצאתי ראש של ארנב, סוס שמן, וספינה
גם שבור יכול להיות יפה
מאוהבת בפרחים האלו. אני ודנה הסכמנו שאם הם היו נסיכת דיסני, הם היו רפונזל.
אמרתי לה שהיא יפה וביקשתי רשות לצלם אותה. החיוך הממיס הזה הוא מה שקיבלתי בתמורה.

כלות מסמיקות


כאילו נצבעו בצבעי מים

הנרי התעייף מכל הפרחים האלו...

מליסנדרה לכבוד החזרה של 'משחקי הכס'... מתאים לי?


בגינה של דודה שלי, בבית מלא הפתעות...
הייתי צריכה לאסוף צדפים עבור פרוייקט שעוד תשמעו עליו... אז גררתי את עצמי לים בפעם הראשונה במי יודע כמה שנים. היה מעייף. אבל כל כך יפה...

2 תגובות:

  1. איזה פוסט כיפי! ואיזה כיף שיש לך טלפון חדש! רואים את ההבדל בתמונות.
    3>

    השבמחק
  2. יופי של תמונות.
    אני מקווה שבמאי תהיה התעוררות...יש פרוייקט חדש באופק...מחזיקה אצבעות <3

    השבמחק